Jag hittade mig själv omnämnd i en blogg idag...

..and I loved it!

Inlägg 1)
A.T Hjärta J.P?

Enligt rykten kommer HL presentera en mycket intressant tanke, dock försöker J.P försköna hela sanningen kring hur det egentligen ser ut.

I tidigare inlägg har viss "Kanslipersonal" fått nyponsoppa av J.P, men det finns mycket mycket mer...

Johan Persson och Marcus Grapne närmade sig idag Louise nere i A.T  försiktigt för att få tips kring ett event för ledarna.
Efter diskussioner kom Louise fram till ett antal förslag och Johan bokstavligen kastade sig över henne, överröste henne med kramar och lovord.
M.G stod lugnt och tittade på, ni vet han kan sin sak..

Under dagen har J.P prisat denna "underbara, kreativa och goa" anställde (Observera, hon tjänar mer än vi)
I matsalen kan det kanske ha varit nyponsoppa som räcktes över men det som inte publicerats är att lyckokakor, choklad och vin har skickats via Campchef Niclas till Louise, avsändare.... "Jezim, mannen som ser hela dig inte bara A.T"

// MR Undercover

Inlägg 2
/-/ Gällande J.P & Louise så hade de middagsdejt idag men hon kom med Handboll Andreas och drev mest med Marcus så Johan kände sig nog lite billig.. :) /-/


Kommentarer
Postat av: Lillasyster :)

Hahaha, jag förstår typ iiingenting utav de där.. hahahaha - antar att man själv måste vara i norrköping för att förstå. Men men, ni verkar ha det roligt i alla fall :) nästa helg ses vi, saknar dej massor !!! Psst, kommentera min blogg lite också ;) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback