Så går det när mamma är bortrest och storasyster är utflugen ur boet...


- VikTURia - käk å tv, brb ! säger:

hahahahahahahahahaha

- VikTURia - käk å tv, brb ! säger:

jag sa till pappa för typ en halvtimma sen "jag är jättehungrig" han svarade då "okej, men då börjar jag med maten då.." och jag har hört hur han har hållt på där nere i köket. så nu tänkte jag gå ner för att hjälpa honom att duka. hahha då står han där å har intruktionsboken öppen å håller i filmkameran. hahahahaha. är inte det lite äkta våran fader ? hahahaha

- VikTURia - käk å tv, brb ! säger:

hahaha, och nu kommer part 2 of the story. hahaha, berättade samma sak för elin, varpå elin svarar: jahaa, ska han göra ett matlagningsprogram?

- VikTURia - käk å tv, brb ! säger:

hahahahahahha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback