Rån och bombhot, både jobb och hem utrymt...

Låååång dag! Utan både hem och jobb, där ett tag. Banken jag bor granne med blev rånad imorse (tio minuter efter jag gick till jobbet...) och sedan bombhotad.

(Och jag vet inte om det är sjukt eller bara ironiskt att det stod bomb textat på paketet?!)

Så vi fick utrymma. Efter att ha arbetat under bombhot i över en timma... Sedan utrymde de alltså hela gallerian. Sedan ännu mera...kändes som halva city... Och så kom en sådan bombrobot...

Mark N' Brands personal julskyltade och såg allt genom fönstret, jag är så otroligt tacksam för att jag inte stod i skyltfönstret imorse!

Jag visste knappt var jag skulle börja och ännu mindre var jag ska sluta, så over and out...

Förresten, kolla det här!

http://anytime.tv4.se/webtv/?progId=684331&treeId=100711&renderingdepartment=2.757&itemId=460547

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaadu lousie, jag har alltid påstått att det är livsfarligt att flytta hemifrån!! haha <3

2008-11-19 @ 22:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback