Go shorty, it's your birthday

Vaknade igår med en tjej i sängen (!). Blond, söt som få... Min lillasyster! Åt frukost med tända ljus och såg P.s. I love you - en riktig favorit. Vid lunch kom föräldrarna; paketöppning och choklamoussetårta som jag bakat. Mys mys. Ikea och sedan hjälp att skruva ihop grejer. Blir riktigt fint hemma hos mig! På kvällen kom Micke, bra grej. Jag skriver aldrig om Micke men jag umgås mycket med Micke. Han har magrutor och mycket beundransvärd klädstil.

Från det ena till det andra. Stort tack för alla grattishälsningar och paket, innefattande stålullen med doft av citron...

Och förresten, räck upp handen alla ni som trodde 50 Cent sjöng "Go Charlie, it's your birthday"... Vem fan är Charlie, liksom?

Kommentarer
Postat av: viktoria

aw, mys på oss och din lägenhet :) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback