Telefonlista

Har du kysst nummer sju?
Haha, oh nooo! Denna person är långhårig och har bröst...
Har du träffat nummer nio i veckan?
Absolut inte. Mer upphetsande än Arbetsmarknadskontoret i Norrköping finns ju.
Älskar du nummer tio?
Nej, nej, nej.
Är nummer elva en sötnos?
Haha, nej igen. Pipskägg är inte min grej.
Är nummer femton en bästis?
Nej, det är en kompis kusin.
Har nummer sexton gått i samma klass som dig?
Nej, det är mammas kusin... (Och nu kanske ni undrar varför jag har folks kusiner i telefonboken?!)
Brukar du hänga med nummer nitton?
Vad tusan...jag är fortfarande på A... Nej. Vi har en arbetsmässig relation.
Är nummer tjugo bra?
Definitionsfråga... Men absolut. Vi har för tusan bott ihop i Göteborg för en halv evighet sedan..
Gillar du nummer tjugosex?
Wow, ja, en av Sveriges bästa trampolintränare genom tiderna.
Vet du om nummer trettioett har ett förhållande?
Nej, men det tror jag inte han har.
Hur känner du nummer trettioåtta?
Fotbollsansvarig på Sports Camp. Inte mer spännande än så.
Är du intresserad av nummer fyrtiotvå?
Hahahahahahahahaha... Nej. Vilket grämt honom sena kvällar efter krogen.
Hur länge har du känt nummer fyrtionio?
Väääärldens bästa tjej! Emm, som faktiskt flyttat till Stockholm nu. Superdunderbra!

Jaha, kul att jag kom till E...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback