Älskling, kan alla förälskade par gå hem nu?

För jag vill att du ska sluta jobba och komma hem och fira Alla hjärtans dag. (It's payback time.) Och att matcha blommor och parfym i sängen är inte lätt! Men jag har en flaska rödvin och bakade nyss en chokladtårta och jag har tänt ungefär 70 ljus hemma hos dig. Och musik såklart! Så kom hem.

Alla hjärtans dag hann ta slut innan ditt arbete för dagen tog slut...
Men romantiken finns kvar.

Och du... Jag vet att du tycker jag är knäpp. Men jag var tvungen att ta med blombuketten jag fick av dig, hem till dig. Den var alldeles för fin för att stå ensam kvar i min tomma lägenhet.

P.s. Jag har nätstrumpbyxor på mig. D.s.

Kommentarer
Postat av: Gassan

Någon hade tråkigt??

Postat av: Jeanette

Ohlalala!

2009-02-15 @ 16:32:39
Postat av: 'v

2009-02-15 @ 20:23:45
Postat av: Viktoria Nordenberg

HAHAHAAH, nemen louise då ;) haha grrRRRRRRRr <3

2009-02-15 @ 20:24:17
URL: http://viktorianordenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback