Vad som definierar en bra helg?

Jag tycker om att laga mat men den här helgen har det varit skönt att slippa... Bara massa mys!  

  • Började helgen finfint, gick ut och åt sushi med Artin. Ayakos i Luthagen, äntligen! Vi har pratat om det sedan i november.. (Eller, jag har pratat om det...) Sedan dubbelt upp, med godis och glass - och jag somnade otrevligt nog i soffan, helt slut efter veckan...
  • Lördagen ledig, faster och kusin på besök, blev sen brunch på Basilico efter skön sovmorgon; Calzone på färska råvaror, så gott!
  • Kvällsmat med fasters fläskfilégryta
  • Söndag frukost och sedan lunch vid 16...efter jobbet - helt värdelöst... Men god mat, Carbonara från Rififi (som annars inte alls är min favorit).

Fast det är väl inget att tala om med tanke på att Artin delade 4,3 kilo ribs med två kompisar ikväll...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback