Royal

Pratar med mamma i telefonen, som vill förklara hur kunglig vår familj är... Lillasyster är döpt till Viktoria efter kronprinsessan (ja, jag hade en liten crush på prinsessor när jag var sex år...). Jag tog hål i öronen på kungens femtioårsdag. Pappa har namnsdag samma dag som Victoria och Daniel går ut med sin förlovning. (Visste ni förresten att Mats betyder bondtölp på estniska?!)

Och så var det ju en sak till... Mamma tror att pappa vill vara förlovad med prinsessan Madeleine. Han hävdar bestämt att det vill han inte, han har ju en så fin fru; men att han gärna skulle spela kort med henne. "Kort?!" frågar jag undrande, varför? Klädpoker eller? Samtidigt som pappa svarar att de ska spela Kung... (Tur för honom - men mamma suckar ändå över pappas bristande hjärnceller...)

Kommentarer
Postat av: A -*

Riktigt söt blogg:D

Häner:)?

Postat av: A -*

Riktigt söt blogg:D

Häner:)?

2009-02-25 @ 12:33:15
URL: http://amandavardet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback