Underverk

Mitt ansikte känns så skönt efter en dust med gårdagens underverk till inköp. (Make Up Store kan vara det bästa som hänt kvinnligheten.)

Intensive foam cleanser (Make Up Store) - skumrengöring med kylande pepparmint och rosmarin som är antibakteriellt
Face cool balm (Make Up Store) - milt ansiktsvatten med läkande trollhassel och återfuktande, lugnande kamomill
Ögoncreme Apoliva (Apoteket) - Vitamin E, rapsolja och hyaluronsyra återfuktar och bygger upp hudens elasticitet
Oil free moisturiser Neutrogena (Apoteket/Kicks) - fukt utan att täppa till porerna


Kommentarer
Postat av: jen

har dom där produkterna gjort nån skillnad för din hy? har tänkt köpa båda från MUS

Postat av: Louisen

Absolut! Jag rekommenderar allt! Jag började slarva och hyn blev genast dålig.. Ska du skippa ngn av grejerna så skippa ögoncremen; men verkligen, köp hela kitet!



Men tänk på att det tar ett tag innan setet börjar verka. Jag tyckte det kändes bättre redan på några dagar men en månad sägs det att ta.

2009-09-30 @ 21:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback