Ni vet hur det är med svenskar...

..ska alltid hitta saker att fira - för att få dricka alkohol... Ja, det är i alla fall vad de säger... Fick ett sms av favoriten idag, som hade koll på att vi firar 5 officiella månader tillsammans idag. Jag firade med glass. (För jag skulle aldrig äta onyttiga grejer en helt vanlig tisdag annars.)

Jag och Artin hittade en grym glass från Häägen Daaz när vi började dejta och fortfarande matade den andra med de godaste bitarna...som förstås är kakbitar!)  Nu har jag hittat något som slår den! Half baked från Ben and Jerry's. Kakbitarna OCH kladdiga bitar av brownies.

Så skål och grattis för oss!

Kommentarer
Postat av: Viktoria Nordenberg

Åh, den glassen lät hur god som helst ju! Ärligt talat så har jag fatkiskt aldrig ätit Ben & Jessy glass.. Men den där lät riktigt god, så jag lär väl göra det snart!

Stort grattis till er <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback