Året som gick

Januari

Året 2009 började storslaget med det bästa som hänt mig: Artin. Visserligen hade vi träffats en hel del innan men måndag femte januari blev jag flickvän. Och Artin blev pojkvän. Förutom en massa pussande, kramande och nykärhet hann vi med en del skidåkning i Romme också.







Februari

Kallt, kallt, kallt men jag hade ändå vårkänslor med tre stycken Alla hjärtans dag-firanden: Fest på reklambyrån Amore, den riktiga lördagen och sedan middag på Smak i Stockholm plus stand up comedy för att kompensera att Artin arbetade den riktiga dagen.





Mars

Vi körde oneliners från detta klipp hela månaden (och förmodligen lite till..).. Och lyssnade på The blower's daughter med Scala & Kolacny Brothers. Och hade massa tända ljus!

¨

April

Jag tog med Artin hem till Örebro för att han skulle få träffa mina föräldrar och de tog med honom på ormsafari...



Maj

Jag sa upp mig från mitt jobb som merchandiser på Stadium...



Juni

..och började arbeta som VP of marketing på ett dataspelsföretag. Och vi tävlade SM i gymnastik på hemmaplan. Och jag hade lite semester tillsammans med Artin. Och vi bestämde oss för att flytta ihop!



Juli

Så i juli flyttade vi ihop! Den sjätte närmare bestämt. Vi hann även med en massa Salt och Sommarklubb på onsdagar. Och massa nya skor.





Augusti

Semester med kärleken, lillasyster, mamma, pappa, mormor och morfar på Bästkusten! Och jag & Lisa såg Coldplay på Stadion.



September

Jag fyllde 23 och vi bestämde oss för att satsa på att bli golfproffs...







Oktober

Artin fyllde 25, jag överraskade med paket på sängen och Stockholmsvisit med elvarätters på F12. Jag blev ordförande i Svenska Gymnastikförbundets Trampolintekniska kommitté. Och så fyllde morfar år!



November

Vi testade att fira Thanksgiving och Tim åkte till Ryssland och kämpade sig, trots skada, till ett VM-silver i DMT!





December

Mormor fyllde år, vi såg Hjalmar på Örebroadway, Lars Winnerbäck, Magnus Betnér, firade jul med Artins pappas familj, firade julafton med min familj och badade badtunna och fick numera traditionsenligt hälsa morföräldrarna en god jul via Skype, firade jul med Artins mammas familj, mellandagsshoppade i Stockholm med syrran och firade nyår med trerätters och ostron hemma i vardagsrummet.


Kommentarer
Postat av: Viktoria Nordenberg

De va inget dåligt år! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback