Äntligen fredagkväll och jag har ätit två cheeseburgare & lite Marabou polka

Jobbat klart mina två första Stadium-veckor. Redan första dagen hade jag så ont i fötterna att jag nästan började gråta för att jag var tvungen att gå till ICA på kvällen... När man inte är van att stå upp hela dagarna är det PAIN! Toppat på det nya reasänkningar och halva rea; och butiken har som alltid i rea-tider sett ut som Bagdad. Toppat på det har jag nu jobbat två veckor i rad - inklusive helg - med bara en enda ledig dag.. (Som var i början av första veckan..) Den här veckan har jag vaknat varje morgon och känt att nu blir jag sjuk - men än hänger jag kvar... Förra veckan somnade jag direkt när jag kom hem, den här veckan har jag testat en annan taktik: Film till ett på natten, utgång och sen middag i Stockholm. Men det var det helt klart värt! Ledig i helgen, en vecka till semester! BÄSTKUSTEN, ladda med fint väder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback