Störst av allt är kärleken (a k a varsågod mamma, snabbuppdatering till dig!)

"Once upon a time the young man was... perhaps not a frog, in the beginning of the fairytale...as in the story first told by the Grimm brothers. But he was certainly not a prince. The first kiss did not change that..."

Mina favoriter från kungabröllopet (klicka på länkarna):
Prins Daniels tal - inte ens en liten stödlapp, brudgummens fars tal till brudparet rakt från hjärtat, Adolfs Fredriks musiklassers framförande av Imorrn är det bröllopskalas (börjar efter 2,50 min), Lars Ohlys parallella middag med frysmat i ugnen och Lisa Nilssons tolkning av Kents klassiker Utan dina andetag


 


Kommentarer
Postat av: Mamman

Åh - perfekt - tack.

Jag har bara sett all världens tidningar på löpsedlarna - ska bara packa upp och fira midsommar sedan sak jag avnjuta dessa länkar :)

Mamma

2010-06-24 @ 18:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback